Tuesday, May 17, 2011

Fast Five, TGV Sunway

pagi tadi plan nak main bowling and karaoke kat Sunway Pyramid. so pakat² berkumpul kat tempat bowling dalam pukul 11 pagi. Man sampai dulu. lepas tu baru kitorang. lepas tu baru Ria. Atie hilang. malam semalam dia kata nak pergi karaoke kat The Mines. kawan² dia suruh dia pergi jugak sebab diorang dah plan nak celebrate birthday dia. so entah pukul berapa la dia sampai Kajang malam tadi. Man kata Atie dah beli handbag yang dia nak sebelum diorang berpisah malam tadi.

kitorang tak dapat nak main bowling pun sebab ada tournament sampai pukul 2 petang. nak pergi karaoke pun masih awal sangat. so masing² pakat nak tengok wayang je, citer Fast Five. ok jugak tu. so beli tiket pukul 12.10 tengah hari. seat banyak yang penuh. yang tinggal seat tengah bahagian kanan je. so ambik je la situ sebab kitorang pun berempat je. masih ada masa lagi. so kitorang lepak kat food court and minum sementara tunggu Atie yang masih hilang. hilang dalam erti kata tak jawab phone and tak reply sms. :P tak lama lepas tu baru dapat contact Atie. katanya dia kat hospital sebab pakcik dia pengsan. so dia suruh kitorang carry on dulu. dah habis tengok wayang nanti, baru contact dia lagi.

nak dekat pukul 12.10 baru kitorang gerak ke TGV. orang agak ramai. penuh! Fast Five memang best! puas hati sangat²! :D hubby pun puas hati. Man and Ria pun puas hati jugak. tak sia² la kitorang tengok. abis je wayang, terus contact Atie lagi tapi still tak dapat. kitorang sebenarnya nak celebrate birthday dia kat Flaming Steamboat tapi birthday girl pun tak sampai². kitorg makan je la dulu sebab masing² dah kelaparan. :P hujan lebat lagi menambahkan rasa lapar... dah selesai makan, try contact Atie lagi. dia dah sampai and ada kat Pyramid. kitorang guide dia suruh ke Flaming je terus. tunggu dia makan and wish happy birthday. sorry, Atie! takde cake tapi ada macam² makanan and desert yang Atie boleh pilih free of charge. thanks to hubby yang baik hati belanja kami semua. hehe!

dah sudah makan, kami pergi Sunway Pyramid balik. Ria nak beli kasut. so kitorang (aku, hubby, Atie and Man), duduk kat bangku luar Jusco tu and borak². lepas Ria beli kasut yang bersesuaian, dia pun mintak diri. yelah esok nak kerja lagi. nak kena balik Putrajaya. so kitorang berpisah dengan Ria. aku and hubby masih borak² dengan Atie and Man. aku luahkan apa yang terbuku di dada. aku jarang dapat jumpa diorang. so kalo aku tak cakap takut nanti aku sendiri yang akan terkilan. aku tak kisah apa pandangan diorang terhadap aku. yang penting diorang tau betapa bermaknanya diorang dalam hidup aku. diorang and Ria amat² bermakna and teristimewa. takde sape yang mampu ubah pandangan aku terhadap mereka bertiga kecuali Allah S.W.T jua...

thank you, Ayang, Atie, Man and Ria! i love each and everyone of you! thanks for everything! Alhamdulillah! :)

0 comments:

Post a Comment

thank you! please come again! :)