Wednesday, November 23, 2011

Here And There

dari Disember 2008 sampai ke hari nie, kes tu tak settle² lagi. hari nie aku pergi lagi ke sana untuk kali yang kelima. nak dekat 3 jam diorang try to solve the case tapi macam biasalah, aku still kena tunggu siasatan lanjut within a month. takpelah, at least diorang cuba nak tolong. so aku tak jadi pergi Fomca untuk buat aduan... tunggu bulan depan pulak. aku sangat berharap diorang bagi rebet seperti yang dijanjikan. aku dah tak larat nak bagi salinan report polis berkali².

lagi 3 benda yang dah bertahun tak update dah update dah. dah lama giler aku tak pergi update ketiga²nya. last update awal Oktober 2007. giler lama... nasib baik everything okay. bulan depan kena start active. tadi ada interesting offer. maybe aku terima tawaran tu. hubby said 5 years is better. so 5 years it is. esok baru submit. lepas tu, tunggu...

dah lama tak pergi Seri Bidara, so lunch kat sana with my beloved... S balik sini malam nie; flight tengah malam from Kuching. so esok boleh la pergi settlekan 1 hal lagi. tak boleh tahan dah...

bestfriendku dah selamat berumahtangga setelah sekian lama bersendiri. aku tumpang gembira. semoga perkahwinanmu diberkati Allah sentiasa. Insya-Allah!

what else to say... aku rindukan abah & mama. aku rindukan adik²ku & anak² buahku. aku rindukan kawan² baikku & aku rindukan adinda²ku (A, R & M). panjang umur, kitakan berjumpa lagi... till then, take care! ;)

0 comments:

Post a Comment

thank you! please come again! :)