Saturday, September 4, 2010

Luka Yg Berdarah

pagi tadi, entah sebab apa... maybe terlalu penat kot. aku terlanggar roda kerusi yang sememangnya keras macam besi. kuku kaki kiriku hampir tercabut dari isi. darah kluar dengan banyaknya. sakitnya tak terkata. pedih, ngilu, semua ada... minyak gamat pulak dah tamat tarikh luputnya. hahahaha! so basuh dengan air je la & biar je tanpa sapu apa²... skejap² rasa sakit, skejap² rasa kebas, skejap² air kluar dari luka. aku tak dapat nak melelapkan mata. asyik dok mimpi yang tah hape²... dapat lelap dalam 2 jam je. lepas tu dah terjaga. kakiku berdenyut², menusuk², kebas & ngilu lagi... dah lama sebenarnya tak kena luka yang berdarah banyak mcm nie...

aku malas nak jumpa doktor. consultations campur dengan ubat²annya skali paling kurang pun dah tentunya rm50. hmm... banyak benda lain aku boleh beli or bayar dengan rm50 tu. bukannya aku kedekut tak bertempat tapi mcm yang korang tau, slagi aku boleh tahan, tahan je la. takde rasa nak nangis pun. in fact aku tak nangis pun walopun sakit giler masa terlanggar tu. so ok la kot... lama² nanti baik la. jgn ada yang gatal gi pijak or tendang kaki aku dah le... confirm tercabut terus kuku yang dah nak lekang nie...

p/s :- hati² bila melangkah... pesanan tu untuk diri aku sbnrnya. :P selamat berpuasa & selamat berhujung minggu! :) take care! ;)

0 comments:

Post a Comment

thank you! please come again! :)