Tuesday, August 31, 2010

Mixed Feelings

aku tak tau apa yang aku rasa skrg nie. bengang, benci, menyampah, sakit hati, rasa nak muntah... semuanya bercampur-baur. aku rasa tertipu. pandai sungguh diorang berlakon. seolah² aku nie bodoh & dungu, tak tau apa². aku cuma buat² tak tau, tapi makin aku buat² tak tau, makin sakit hati aku... aku benci betul orang yang bermuka² nie. depan berlagak baik, belakang mcm setan. arghhh! why can't you people just stop pretending? i hate you!!! dah la kaki menipu! kalo korang nak percayakan si penipu tu, then go ahead. if i'm avoiding you guys, then you should already know why. tak jadi kat korang & sebab cuma kena kat aku, maka padan muka aku kan? takpe... Allah tu Maha Adil. langit tak slalunya cerah pun. orang yang asyik nak porak-perandakan kehidupan orang lain nie, takkan ke mana. tak selamat di dunia & akhirat. korang suka kan menganiaya aku? takpe... biarlah Allah je yang balas semuanya. Insya-Allah!

aku asyik tanya soalan yang sama kepadanya. ada ke aku masuk campur hal sesiapa? ada ke aku dok sibukkan hal orang. tak katanya... habis tu kenapa diorang tak habis² nak carik pasal dengan aku? dia kata abaikan aje... jangan difikirkan sangat... buat bodoh je... aku pun dah tau jawapan tu. tak sepatutnya aku tanyakan dia soalan yang aku sendiri dah tau jawapannya... tapi yelah, bila hati tengah sakit, walopun aku dah tau, aku still nak dengar sendiri dari mulut dia. aku bukannya marahkan dia... aku cuma marahkan manusia² lahanat tu. bukannya dia... dia tak bersalah pun... dan sesungguhnya aku mmg tau hakikat itu...

rasanya aku dah takde mood nak join diorang lagi. aku tak suka talam dua muka. aku benci gunting dalam lipatan. biarlah diorang nak kata aku nie anti-sosial ke, tak nak bercampur dengan orang ke. masalah utamanya orang² tu jugak yang suka menyakitkan hati aku. daripada aku sakit hati tengok sikap pura² diorang, sandiwara diorang, baik aku tak pergi. confirm aku tak sakit hati. bukannya diorang peduli pun apa yang aku rasa slama nie. tak mati pun kalo tak pergi kan? so aku rasa keputusan aku muktamad. aku takkan pergi! so please stop asking me the same question all over again... i'm tired!

my solutions; delete! delete! delete! block! block! block! jangan tanya kenapa sebab aku tau ko dah tau sebabnya.

0 comments:

Post a Comment

thank you! please come again! :)