Sunday, October 7, 2012

D'Stall Corner, Kelana Jaya

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
hello visitors; family, friends & strangers!
welcome to atnur's world!


malam tadi Ina & Palee bawak aku jalan² dengan Fatin & Nana. jalan² dalam kereta je sampai mengantuk. pusing sana, pusing sini. dari PJ ke Shah Alam, semuanya sesak dengan manusia. biasalah, dah nama pun malam minggu. last² pergi Dataran Glomac, Kelana Jaya lepak kat D'Stall Corner sambil makan sambil borak sambil tengok tv. Nana dah abis belajar & mula kerja 15hb nie. punya ketinggalan keretapi sebab aku ingat dia lambat lagi nak abis. Mira pun dah lulus ujian memandu setelah beberapa kali gagal. tak banyak yang kami bualkan sebab masing² dah terlalu mengantuk.

kami order nasi goreng daging merah (aku), chicken chop (Ina & Nana), char kuey tiaw (Palee), tembikai (aku), epal (Ina), tembikai laici (Palee), epal laici (Nana) & milo tabur (Fatin). selesai makan, kami pun balik... aku sampai rumah dah nak dekat 12.30 tengah malam. langsung terlepas midnight mission aku. :P

thank you so much, Ina & Palee! :) seronok jugak ronda² sana sini. walopun kebanyakannya tak dapat masuk sebab penuh & terpaksa ditutup tapi dapat jugaklah tengok dari luar. merasa jugaklah aku ke sana! :D

p/s :- orang yang aku rindu bakal tiba malam nie. dah nak dekat 2 minggu tak jumpa. wa manyak lindu sama lu...

0 comments:

Post a Comment

thank you! please come again! :)