Friday, August 26, 2011

Salam Aidilfitri, Maaf Zahir Batin!



assalamualaikum dan salam Ramadhan buat korang yang tengah membaca setiap perkataan sekarang nie di mana jua korang berada. terima kasih kerana masih sudi singgah blog yang jarang berupdate nie...

di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut Aidilfitri kepada korang semua! maybe ada yang dah ada di kampung sekarang nie, ada yang tengah dalam perjalanan pulang ke kampung, ada yang sibuk dengan segala macam persiapan raya, ada yang sibuk bekerja and mungkin terpaksa bertugas di pagi raya jugak dan ada yang sibuk dengan segala macam urusan lain.

oklah tak nak taip panjang-panjang sebab aku pun tengah rushing jugak mengejar masa yang tak pernah berhenti rehat, just nak mintak maaf zahir dan batin jika ada salah silap di sepanjang persahabatan dan perkenalan kita di alam maya and di alam realiti secara sengaja maupun yang tak disengajakan. mintak halal kalo ada terlebih terkurang di mana-mana. kalo korang ada kat BG, jangan lupa singgah rumah kedua orang tuaku. call dulu ye sebelum datang, takut kitorang keluar beraya rumah sedara-mara. kalo kita tak sempat jumpa dan aku masih panjang umur, kita jumpa lepas raya ye? ;)

buat orang-orang tertentu yang aku bencikan selama bertahun-tahun atas satu sejarah hitam lalu (aku tau korang masih singgah di sini walopun dah dilarang berkali-kali, well perenggan nie khas buat korang), aku maafkan korang dan dah tak mau kenang lagi pasal korang. you were my 'not so sweet' past. there were many posts targeted to you and only you and i'm not gonna delete it coz that's just how i feel at that time. if it still hurts, then i'm sorry. i was hurt as well... i'm not gonna think about you anymore and i hope you'll stop thinking about me. let me lead my own life in peace... everything else, i'll leave it to Allah...

p/s :- saje wish awal², takut terlupa and tak sempat. semoga korang bahagia bersama yang tersayang! :) take care! ;)

5 comments:

  1. Salam aidilfitri akak. semoga syawal tahun ni memberi lebih makna.

    atie nak mintak ampun dan maaf kalau selama atie kenal akak, atie ada buat salah. samada atie sedar atau tak. halalkan segala yang termakan dan terminum.

    atie sayang akak.
    muahmuahmuah. hehehe

    ReplyDelete
  2. ..take care...Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin kak!...Jangan lupe simpan biskut raya tuk saya ye :p

    ReplyDelete
  3. Very interesting and informative article indeed. I have to admit that I always follow all news about this, so it was quite interesting to read this your post about this subject. Reading this your entry I have even noticed some new information which I haven’t known before. Thanks a lot for sharing this interesting post and I will be waiting for other great news from you in the nearest future.

    ReplyDelete
  4. @Atie; dimaafkan & dihalalkan. :) sayang Atie jugak! muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

    @Ria; tahun nie rumah akak xde kuih raya. mmg x buat & x beli atas sebab² tertentu (punca dr tahun lepas :P)... so x dpt le nak simpan apa². nanti akak jamu benda lain je la. hehe! kalo nak dtg or jumpa, roger² je. :D Insya-Allah, bisa diatur! ;)

    ReplyDelete
  5. Very interesting and informative article indeed.

    ReplyDelete

thank you! please come again! :)