Tuesday, September 14, 2010

Nilai Kasih Sayang

kalau poket tebal, berharta & ada zuriat je yang berharga di mata, maka kasih sayang aku memang takde nilai langsung... -_- dah semestinya penat-lelah aku pun tak pernah memberi apa² makna... pengorbanan aku pastinya sehalus hama... kecik je... takpelah... aku sedar diri. aku tau aku memang takde apa yang istimewa pun... adat manusia, bila dah dapat yang baru, maka yang lama nie memang akan terus dilupakan... tak berguna & seolah² tak pernah berjasa langsung... takpelah.. aku dah biasa... sedih & pilu betul rasa hati tapi sesungguhnya memang takde siapa pun yang peduli... Aidilfitri tahun nie benar² membuat aku terasa hati...

maafkan aku kerana tak mampu memenuhi apa yang dihajati... bukannya aku tak mau tapi sesungguhnya aku tak mampu... biarpun kau tahu tapi kau tetap tak peduli... takpelah... aku dah penat... betul² penat... lain kali jika ada tawaran yang datang, takkan aku berfikir 2 3 kali... takkan aku teragak² lagi. biarlah aku membawa diri kerana sesungguhnya aku sudah terlalu penat memakan hati...

3 comments:

  1. flying kick je diorang tu...ca'mon la, qada' dan qadar kan ketentuan Allah. Harus faham! Apakah tidak faham? Maknanya kena gi sekolah agama la tu :p

    ReplyDelete
  2. bukannya diorg x faham tp saje je xnak faham... tahlah! malas dah nak fikir. -_-

    ReplyDelete

thank you! please come again! :)